BasBQ
Beef en Steak

Ervaring Inamood

 

Blackk

Vuurmaker
Berichten
58
Beste BBQ collega's,
Het bereiden van een wagyu brisket staat nog hoog op mijn lijstje. Black angus brisket al twee keer gemaakt. Bij b&s staat een stuk wagyu brisket van 6kg voor EUR 270, bij Inamood staat deze voor EUR 170. Heeft iemand ervaring met Inamood? Dit is een significant verschil en het klinkt bij mij op dit moment een beetje als 'to good to be true'. Het kan natuurlijk in de kwaliteit schelen. Het komt allebei uit Australië en is volgens mij geen A5 kwaliteit. Ik ben erg benieuwd wat jullie denken.
 
Ik heb er wel eens besteld en op zich was het prima. Ossenhaas etc kwam wel uit Polen maar de flat iron steak was heel erg lekker.
De hamburgers zaten gewoon in een zakje meen ik ipv vacuum.
Het vlees (over het algemeen) is wel erg duur geworden de laatste tijd en zij zijn wel nog betaalbaar. Maar je krijgt natuurlijk waarvoor je betaald.
Ik heb geen ervaring met de Brisket van daar.
 
Enkel ervaring met iberico spareribs. Waren prima spareribs en levering was goed! Ze hebben ook fijne messen voor een zacht prijsje. Bij iedere bestelling krijg je pepermuntjes in een doosje in de vorm van tomahawks meegeleverd. Ze doen wel hun best. Brisket nog niet besteld daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan