BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk weer eens normaal lunchen

 
 
 

rsoeteman

Gemarineerd
Berichten
1.827
Goedemiddag,

Ook hier is de kerstvakantie dan eindelijk begonnen en dat vroeg om een lekker broodje van de BBQ. Hamburger was een optie, maar worst is het thema van deze maand in de fotocompetitie en hoewel er waarschijnlijk weer 100-en betere inzendingen zijn vind ik het wel leuk om eens mee te doen.

De kamado lekker opgestookt en gevuld met wat verse worst.
20151223_133420_zpslsrkdjip.jpg


Ondertussen nog even wat uitjes bakken en even later hadden we een heerlijk broodje.
20151223_133827_zpsbufqzmlc.jpg


De buurjongen van verderop had zich thuis afgemeld bij de lunch om even een broodje mee te pakken. Die zien we deze vakantie nog wel een paar keer terug :). Zo nog maar wat op de BBQ maken, lekker kerstvakantie met een hobby :)

Bedankt voor het kijken en fijne feestdagen allemaal!
 
Jaakke zei:
Lekker boordje worst hoor, worst zelfgemaakt?

Thanks en nee helaas wel zelf gekocht :), had ook heel graag volgende maand  naar de workshop gegaan om dat te leren, maar dochterlief haar middelbare school uitzoeken is even belangrijker...

 
Ziet er lekker uit, lust ik wel :)
 
Lekker!!
Ik heb vanmiddag eindelijk een gehaktmolen op de kop getikt en direct darm besteld bij vuurenrook.
Na de kerstdagen hoop ik ook zo'n lekker broodje te kunnen posten!
 
heerlijk broodje, had graag mee gegeten
 
Dat ziet er lekker uit; het risico zit erin dat de buurjongen volgende keer de rest van zijn familie meebrengt !  :-O
 
Terug
Bovenaan Onderaan