BasBQ
Beef en Steak

Een top avond met koreaanse (fushion) gerechten

 
 
 

m.bouwens

Kooltjesharker
Berichten
200
Gisteren speciaal voor m'n maat z'n verjaardag wat lekkere gerechten gemaakt op de Q. Omdat het een beetje veel was voor 2 man, heb ik ook maar 2 buurmannen uitgenodigd.

Ik had een keer trek in wat eten met pit, dus ik heb wat koreaanse (of met koreaanse invloeden) recepten bij Noskos vandaan geplukt. Paar weken terug al wat spullen gehaald bij een chinese supermarkt.

Maar lang verhaal kort...man man man wat hebben we genoten. Niet normaal.
Eerst de pulled pork met kimchi mayonaise op. Ik wil nooit meer normale pulled pork. Waarom heb ik dit niet eerder gegeten? Door de sauzen niet heel pittig. Maar zo lekker. Volgende keer doe ik er iets meer peper in.

45b1ae11b9995b39fdf5e90870ec8ad1.jpg


f7474e0cdb6dc2335b4e4e6b7e851870.jpg


Tweede gerecht heb ik wel al eerder gemaakt en dit was een koreaanse sparerib. Gewoon lekker. Zat alweer wat meer pit in dan de pulled pork. Gewoon even 1.5 a 2 uur volgens de easterwood methode en smullen maar.

0b1004afe37f5e8a0b7fd887029c873b.jpg


Laatste gerecht was ook gewoon top. We hebben een partij zitten watertanden. Wat was dit lekker simpel, maar oh zo lekker. En dit was wel gelijk goed pittig! De Buldak. Niet low and slow, maar lekker snel.

55937d586edf28308b43755c34e8eaee.jpg


a18ced6749abc97e58461656eb33911b.jpg


We hebben echt genoten gisteren. Ik kan dit echt iedereen aanraden! Bedankt Dennis voor wederom heerlijke recepten!

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Mooie run. Die maten zullen zo wel vaker komen eten.
Broodjes PP zien er iid erg lekker uit. Die variant zullen we eens onthouden
 
De gasten zullen zeker nog eens willen langskomen !! Koreaanse BBQ is nog niet zo lang geleden maar bij het zien van deze gerechten wil ik het snel nog eens doen. Dat laatste gerecht ken ik nog niet dus gaat zeker op de to do lijst
 
Dat ziet er goed uit. snap waarom het heerlijk was :)
 
Mooie verzameling recepten zo! Zie de buldak steeds vaker en terecht, is ook erg lekker. En ja, die PP, dat is ook mijn favoriet.
 
Ziet er fantastisch uit. Die buldak lijkt me ook interessant! 🤤
Moet ik ook maar eens gaan doen zo’n Koreaans menu. Ik heb nog zoooooveeeel pepper flakes! 🤣
 
Zo, dat is een ware verwennerij voor de verjaardag. En veel pratischer als het zoveelste bierpakket...😂🤣🤣😂
Watertandend lekker. 😋😋😋
 
Ziet er fantastisch uit. Die buldak lijkt me ook interessant! 🤤
Moet ik ook maar eens gaan doen zo’n Koreaans menu. Ik heb nog zoooooveeeel pepper flakes! 🤣
Met zo’n zak doe je een mensenleven 😂
 
Hahahaha 😂
 
Mooie run. Die maten zullen zo wel vaker komen eten.
Broodjes PP zien er iid erg lekker uit. Die variant zullen we eens onthouden
M'n maten en buren genieten al zeer geregeld van de bbq 'kunsten'

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
De gasten zullen zeker nog eens willen langskomen !! Koreaanse BBQ is nog niet zo lang geleden maar bij het zien van deze gerechten wil ik het snel nog eens doen. Dat laatste gerecht ken ik nog niet dus gaat zeker op de to do lijst
De Buldak moet je echt proberen. Ik ga het denk ik deze week nog een keer maken haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Ziet er fantastisch uit. Die buldak lijkt me ook interessant!
Moet ik ook maar eens gaan doen zo’n Koreaans menu. Ik heb nog zoooooveeeel pepper flakes!
Haha ja wat een zak pepers zeg wel waar voor je geld

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Zo, dat is een ware verwennerij voor de verjaardag. En veel pratischer als het zoveelste bierpakket...
Watertandend lekker.
Haha ja zeker. Ik heb twee vrienden die ik altijd blij maak met een bbq avond ipv een cadeau. Ze zijn altijd erg blij en zelf kun je er ook van genieten

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Mooie verzameling recepten zo! Zie de buldak steeds vaker en terecht, is ook erg lekker. En ja, die PP, dat is ook mijn favoriet.
Ja de Buldak komt binnen nu en een week weer op de bbq. En ik denk dat ik voorlopig deze versie van de PP ga eten! Deze week ook de koreaanse fushion hamburgers proberen. Voor de rettich moet ik alleen een stukje rijden :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan