BasBQ
Beef en Steak

Een keer een ander voorafje

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Meestal maak ik een brood als ik gasten heb bij een BBQ. Maar deze keer wilde ik een keer iets anders proberen. Ik had al iets in gedachten dus boodschappen gedaan om een gevulde Tortilla chips schaal te maken. Dit aangevuld met een zelf gemaakte salsa :


De salsa is een mix van fijngesneden tomaten(2), een paar knoflookteentjes, een halve geroosterde paprika, een halve (rode) ui en eventueel wat sambal voor wat pit.
Hierna het gehakt even rul gebakken met eetlepel BBQ rub (butt rub) , en ui, tomaat, en de zelf geroosterde paprika toegevoegd. Scchaal gevuld met de Tortilla chips en het gehakt hierover verspreid. Hierna de Cheddar eroverheen geraspt zodat je onderstaande krijgt :



dit even een kleine 10 minuten op de BBQ of korter, eigenlijk net zolang tot de kaas goed gesmolten is.



vers van de Q:


Alles op een bordje met de zelfgemaakte salsa saus:


Groeten, Mike
 
Lekker grenzeloos bezig weer, Mike!
 
lekker hoor, had je even wat eerder moeten melden
 
En hoe vonden je gasten het?
Ben benieuwd
Ziet er lekker uit
 
miep zei:
En hoe vonden je gasten het?
Ben benieuwd
Ziet er lekker uit

Lekker vooral met de salsa, had er ook nog creme frache bijgedaan. Mooie frisse tegenhanger tov de salsa
 
Dat ziet er feestelijk uit!
 
Oh dat lijkt me heerlijk, ga ik ook proberen.
 
En weer een X goed bezig Mike!! :p
 
Dit doet het altijd goed, vooral als je het zelf vers maakt!
 
heerlijk gerecht op geweldige foto's! Ik lust het wel! :)
 
Nachos!!!! Jum. Lekker met holey moley guacamole met veel koriander en jalapeno  ;) en ook superlekker met bbq saus kip in plaats van gehakt. En en en en (is het al lunchtijd? : )
 
Terug
Bovenaan Onderaan