BasBQ
Beef en Steak

Een hele goeie middag

MStrik

Tondelzoeker
Berichten
3
Een hele goede middag,

Zal me even voorstellen: Ik ben Mark (37jaar) en ben begonnen om een (hele) goedkope kogel bbq die ik ooit met een loterij had gewonnen.
Ongeveer een jaar geleden heb ik me zelf een Monolith Classic Pro BBQ Guru cadeau gegeven waar ik al verschillende lekkere (en paar mindere geslaagde) gerechten op heb kunnen maken.

Thuis ben ik (bijna) altijd de gene die kookt en sinds ik mijn kamado heb word deze gemiddeld 2x per week aangestoken (ook nu in de winter).

Nu was ik op zoek naar rookplankjes en ben via Marcel (NasQ BBQ) hier terecht gekomen.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen voor op de kamado.
Op YouTube heb ik me geabonneerd op verschillende kanalen (zoals NasQ, Noskos BBQ, Ik BBQ voor jou, BBQuality enz.) en ben het boek "Op hete kolen" aan het lezen maar begreep dat ik hier nog veel meer interessante onderwerpen kan vinden.

Dus als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag.

De groeten uit Noord Brabant,
Mark
 
Welkom Mark,
Sowieso is ben je hier op het goede adres. Eindeloze pagina's te lezen over goeie, slechte of fantastische ideeën en runs.
Ook hier op het forum gaat het BBQ'en 52 weken in het jaar door, net als bij jou thuis dus.

Wat ik ook nog leuke youtube subscripties vind zijn ATBBQ en SAM THE COOKING GUY.
Beide amerikanen dus met maten moet je af en toe even omrekenen (fahrenheit, cups etc). Het blijft echter koken en geen bakken, dus 'ongeveer' is meestal goed genoeg.

Ik mis in jouw lijstje van Nederlandse kookkanalen ook nog Eten met Nick. < Leuke kerel maar je moet een beetje van de stijl houden.

Zoals je al merkt, het is ook veel kookkanalen, die je zonder moeite omtoverd om op de BBQ te bereiden.

Dus nogmaals, welkom ;)
 
welkom hier
aan dit forum heb je de komende jaren wel je handen vol voor wat betreft recepten, tips en tricks, inspiratie, enzovoort.

veel plezier
 
Welkom, op dit forum ga je je niet vervelen
Suces.
 
Welkom bij het genootschap

Ook minder geslaagde bereidingen kom je hier tegen en de adviezen voor de volgende run
 
Terug
Bovenaan Onderaan