BasBQ
Beef en Steak

Een bal van Frits....

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Wij hadden in Itali? ook zin in Frits, en wel in zijn ballen. Maar in het kader van lekker knutselen, maakte ik er maar 1, van een pond gehakt. Met in het midden een geul, waar ik de kaas in deed, aangezien het er anders van af zou glijden. En van glijkaas word geen bal blij, ook niet die ene van Frits.

Dus.....Voor de behandeling. Ik heb alles er al op gedaan, en de spek weggelaten. Kijk een rechts, hoe mooi het logo van Genootschap in beeld is? ( puur toeval, maar wel leuk he)

e532889db9df4eb05513a192dae8ef80.jpg


Na de behandeling. Aanvaluuuhhhh!!!

d25be86a4405af77a33531e16df14a9d.jpg


Ik gebruik de volgende keer halfom gehakt, het mag van mij wat vetter. Of dit gehakt was erg mager, dat kan ook natuurlijk. Maar het ging erin als....
 
Altijd lekker zo'n Frits bal!! :D
 
Da's helemaal geen bal!
 
Maar... hij ziet er wel heeeeeeeeeeeeeeel lekker uit! ;D
 
ik heb nooit geweten dat Frits zo'n grote bal heeft, maar hij ziet er wel goed uit
 
had ik per ongeluk dit draadje dicht gegooid? dan is dit heel erg spontaan gebeurd, ik had het niet eens in de gaten.

sorry, sorry, sorry  :)
 
Nou lekker weer,
Maar nu weten we wel dat de inbox van Danny vol is, dus als je dit leest DANNY!!! ;)
 
Heet dat niet de olifantsziekte zulke grote ballen......
Maar hij ziet er wel erg smakelijk uit!
 
Dominique zei:
Nou lekker weer,
Maar nu weten we wel dat de inbox van Danny vol is, dus als je dit leest DANNY!!! ;)
Zeg....niet lelijk doen h??! ;)
Inbox probleem is als het goed is inmiddels opgelost.

Maar eh....ik zit wel nog steeds naar die bal te zoeken op de foto's; alles wat ik zie lijkt op een uitgedroogde zuurpruim ingesmeerd met BBQ-saus :p
Ach... smaak is toch het belangrijkst! Gelukkig heeft dit gerecht dus wel lekker gesmaakt ondanks de kleine verbeterpuntjes die je hebt.
 
Welja, gooi het eruit, je bent er nu toch ;) het was een bal van 500 gram, verkleed als meatlaofdingesidee ja! Naar het recept van de bal van Frits, zo duidelijker? Zit me niet te dollen he, pas erop =))
 
Sorry....kon het ff niet laten  ;)
 
haha, das idd meer een homp of klomp maar oh oh oh wat ziet het er lekker uit!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan