BasBQ
Beef en Steak

ECO brasa

 
 
 

Hans

BBQ Junkie
Berichten
5.554
Hallo beste mede stokers.
Omdat ik nog steeds als vanouds op m'n plaatstalen kogeltje de lekkerste gerechten maak gebruik ik als brandstof kokosbriketten omdat die nou eenmaal de minst vervuilende zijn en het prettigt werken (vind ik en met mij heel veel bbqers).
De eerste 10kg doos van ECObrasa die ik kocht koste toendertijd wel €17,00 en was daarmee een van de duurste.
Toen ik van de week een nieuwe lading wilde bestellen schrok ik wel een beetje de prijs was nagenoeg verdubbeld dus op zoektocht gegaan of dat niet wat goedkoper kon.
Dankzij het WWW vond ik in Veghel een outdoorstore ( TOPPY ) die ze nog verkocht voor €22,50 per doos van 10,00kg en voor meer dan € 50,00 besteld gratis bezorgd.
Vind ik wel een redelijke prijs dus gelijk maar wat besteld.Wellicht ook iets voor jullie?
 
De ouwetjes hier weten nog dat ze 12 euro waren voor 10 kg. Maar ja, toen kocht ik ook een hele ribeye voor 17 euro bij de Makro en een US grainfed sukade voor 14 euro.
 
De ouwetjes hier weten nog dat ze 12 euro waren voor 10 kg. Maar ja, toen kocht ik ook een hele ribeye voor 17 euro bij de Makro en een US grainfed sukade voor 14 euro.
Mee eens Dennis alles is duurder geworden maar er zit wat verschil in waar je je aankopen doet dus even opletten kan geen kwaad. ;)
 
Vind ze ook wel prijzig worden.. ik zie trouwens op de website dat ze 24€ zijn?
Dat is volgens mij beetje de standaard prijs.
 
Vind ze ook wel prijzig worden.. ik zie trouwens op de website dat ze 24€ zijn?
Dat is volgens mij beetje de standaard prijs.
Heb ik nog geluk gehad met het aanvullen van de voorraad ;)
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn het geld dubbel en dwars waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Alles waar voor z'n geld. ;)
Inflatie doet nou eenmaal zijn ding (en zolang de geldpers ondertussen massaal aan staat... )
 
Fijne briketten! Ze wegen wel al 10kg, dus vaak is het gratis verzenden alsnog niet van toepassing vanwege het gewicht.
En ja, prijzen stijgen, alles wordt duurder, na jaren zonder inflatie werd het ook eens tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Ik doe altijd bij mijn vuur en rook bestelling, om aan de gratis verzending te komen.
Komt toch wel op 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan