BasBQ
Beef en Steak

Dry January Therapie: 4 Geschenken Dessert (definitieve versie)

Sander72

Gerijpt

Fantastische foto's en een leuk verhaal, wat wil je nog meer?

Die plaatjes bij het open vuur zijn ook geweldig. Erg mooi gedaan. Het ziet er heel lekker uit en het zijn stuk voor stuk hele mooie gerechtjes samen gebracht in een mooi eindshot. Complimenten!

Bram

Gerijpt

Wat een heerlijk verslag Trijsie. Ik ben er even lekker voor gaan zitten. Natuurlijk met een overheerlijke selderij quinoa smoothie :cool:
Echt heerlijke plaatjes. Puur genieten man. Doe je goed.
De annanas icm met rum maak ik hier ook al een tijdje (de makkelijke variant dan). Echt erg lekker. De wafels ga ik zeker eens proberen.

Reem

Stoker
jeetje wat een werk heb je er in gestoken, geweldig ! Jammer dat de eerste niet aan de smaak voldoet, het ziet er namelijk wel top uit !

Bram1981

Stoker

Zo, eindelijk de tijd gevonden om het hele verslag te lezen. Leuk gedaan, Trijsie. Nieuwsgierig naar je bedrijfje nu. Die foto met die geniepige kat, ook briljant. Nog geluk gehad met de huizen jacht?

Patrckk

Vuurmaker

Ja het is een uit de hand gelopen hobby maar ik heb ook een eenmansbedrijf vorig jaar opgestart met iets in de bbq. (Goede timing he met Corona...not)
Maar wat ik maak leg ik graag vast. Maar ook nieuwe ideeën opdoen door lezen en uitproberen.. dat ding staat hier elk weekend aan. En met dit toetje betrek ik kids ook.. die hebben de wafels mede gemaakt.

En nee heb niemand ingehuurd maar zoals jullie nu wel weten is mijn meissie inderdaad fotograaf, niet voor voedsel overigens maar bruiloften. Dat vinden we nu wel samen leuk om te ontdekken, dus hoe je eten vast legt enzo. Qua licht op een foto helpt dat vooral. En inderdaad veel, veel foto's maken dus. Mochten jullie het leuk vinden kan ik wel een keer wat tips delen hierover in de asbak. Zijn vaak redelijk simpele dingen die al een heel verschil maken met een foto.

Overigens vonden we de beste foto uiteindelijk 1 van mijn fotos met mijn mobiel (ze gaf t schoorvoetend toe). Die leggen soms details vooral scherper vast.

Maar deze run gaat ook mis. Als ik iets in mijn kop heb dan wil ik dat het lukt. Dat was hier niet het geval. We vonden de foto's niet mooi. Dus hebben we het zwikkie opnieuw gedaan.

Wat een geweldige rapportage weer! Heel erg leuk om te zien dat jullie dit samen kunnen doen en dat de hobby steeds serieuzer is en hiermee ook naar een hoger niveau getild zal worden.

Voor mij is foto's maken ook een leuke uitdaging en hobby ( nog slechter dan een beginner ;-) ) maar ik zou mijn foto skills ook wel naar een hoger niveau willen tillen dus als er tijd, ruimte en vooral zin is om een aantal dingen te delen om tot een smakelijke foto te komen dan ben ik daar wel heel erg voor in.

Hier zit ik namelijk met een idee voor een start-up en daar wil ik vooral de social media kanalen voor gaan gebruiken en goede / smakelijke / juiste sfeer en proportie foto's zijn dan wel een key

Trijsie

Stoker

Wat een heerlijk verslag Trijsie. Ik ben er even lekker voor gaan zitten. Natuurlijk met een overheerlijke selderij quinoa smoothie :cool:
Echt heerlijke plaatjes. Puur genieten man. Doe je goed.
De annanas icm met rum maak ik hier ook al een tijdje (de makkelijke variant dan). Echt erg lekker. De wafels ga ik zeker eens proberen.
Ja ja ja... jij zit gewoon aan de wiskey, op zekers.

Trijsie

Stoker

jeetje wat een werk heb je er in gestoken, geweldig ! Jammer dat de eerste niet aan de smaak voldoet, het ziet er namelijk wel top uit !
Was alleen maar goed uiteindelijk.. beetje experimenteren kan geen kwaad.

Trijsie

Stoker

Wat een geweldige rapportage weer! Heel erg leuk om te zien dat jullie dit samen kunnen doen en dat de hobby steeds serieuzer is en hiermee ook naar een hoger niveau getild zal worden.

Voor mij is foto's maken ook een leuke uitdaging en hobby ( nog slechter dan een beginner ;-) ) maar ik zou mijn foto skills ook wel naar een hoger niveau willen tillen dus als er tijd, ruimte en vooral zin is om een aantal dingen te delen om tot een smakelijke foto te komen dan ben ik daar wel heel erg voor in.

Hier zit ik namelijk met een idee voor een start-up en daar wil ik vooral de social media kanalen voor gaan gebruiken en goede / smakelijke / juiste sfeer en proportie foto's zijn dan wel een key
Ik zal eens overleggen hier hoe we dat van die fotos leuk kunnen doen! Ideeën uitwisselen kan altijd, daarvoor zitten we hier.

Trijsie

Stoker

Eigenlijk komt het er op neer dat je 2 weekenden bent bezig geweest om een foto te maken van een wafel en een schijf ananas uit een wafelijzer 😆
Hahahaha

Jet... het voelde zo waardevol alle reacties... om het met 1 bericht kapot te maken ...

,🤣🤣

Bovenaan Onderaan