BasBQ
Beef en Steak

Dilemma

Dominic013

Tondelzoeker
Berichten
5
Ik zit met een dillema ik kan twee bbqs kopen voor een leuke prijs maar moet een keuze maken.
Ik kan kiezen tussen de weber smokefire ex4 (zonder de problemen) of de Masterbuilt Kamado.

Wat zouden jullie doen en wat zien jullie als voordelen en nadelen.

M. V. G.
Dominic Lacroix.
 
Ik zit met een dillema ik kan twee bbqs kopen voor een leuke prijs maar moet een keuze maken.
Ik kan kiezen tussen de weber smokefire ex4 (zonder de problemen) of de Masterbuilt Kamado.

Wat zouden jullie doen en wat zien jullie als voordelen en nadelen.

M. V. G.
Dominic Lacroix.
Allebei mooi en heel verschillend.
Ben je wat lui aangelegd kwa tempratuur regelen is de weber ideaal.
Kamado is wat meer met vuur spelen en kan natuurlijk ook een controller op.
Dit is een persoonlijke keuze,
Doe ze Allebei maar 😜.
 
Allebei mooi en heel verschillend.
Ben je wat lui aangelegd kwa tempratuur regelen is de weber ideaal.
Kamado is wat meer met vuur spelen en kan natuurlijk ook een controller op.
Dit is een persoonlijke keuze,
Doe ze Allebei maar 😜.
Mischien is het goed om er aan toe toevoegen dat ik al een pelletgrill heb en een kamado alleen de kamado is een grill Guru maar wil er graag iets aan toevoegen de pellet grill is een traeger 575pro
 
Mischien is het goed om er aan toe toevoegen dat ik al een pelletgrill heb en een kamado alleen de kamado is een grill Guru maar wil er graag iets aan toevoegen de pellet grill is een traeger 575pro
Wat mis je dan nog ?
 
Ik zou de SmokeFire laten staan. Ook de 2de generatie heeft nog steeds problemen met de doorloop van pellets.
Een pelletbarbecue maakt geluid en rookt vrij veel. Voor mij is het leuk voor erbij. Maar als ik moet kiezen tussen een kamado (of zelfs een Weber kogelbarbecue) en een pelletbarbecue, dan komt er geen pelletbarbecue in de tuin te staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan