BasBQ
Beef en Steak

Dichtings tape (?)

 

Peterz

Tondelzoeker
Berichten
21
Ik heb deze afdicht tape gekocht speciaal voor bbq's iemand daar ervaring mee? Ik heb geen kamado of zo, gewoon recht toe recht aan rechthoekige bbq. Maar ik denk dat het wel gaat helpen met het regelen van de temperatuur en uiteindelijk het doven van de briketten?

Screenshot_20210825_104013_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
 
Ja hoor dat werkt prima, maar dit is vilt, tape is een wat ongelukkige naam.
Je plakt het tussen twee delen in (op een van de twee delen) waardoor de delen beter op elkaar afdichten.
 
Ik heb iets vergelijkbaars gekocht via Ali om m'n WSM af te dichten en dat werkt geweldig. Ook deksel en de rand tussen de twee delen meegenomen. Het lijkt wel een luchtsluis nu, rook komt uit de bovenkant en nergens anders.

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
 
Ik heb iets vergelijkbaars gekocht via Ali om m'n WSM af te dichten en dat werkt geweldig. Ook deksel en de rand tussen de twee delen meegenomen. Het lijkt wel een luchtsluis nu, rook komt uit de bovenkant en nergens anders.

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
Deze is ook van Ome Ali inderdaad. Ben benieuwd dan!
 
ik heb een tijdje geleden dezelfde besteld als reserve voor mijn BGE nadat ik had gezien (op FB of op een forum) dat er verschillende personen zeer tevreden van waren.
Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ziet er niet echt verschillend uit van wat je hier lokaal kan kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan