BasBQ
Beef en Steak

Deflector voor buccan

Frank-bon

Tondelzoeker
Berichten
3
Mede grilfanaten

wie O wie heeft het juiste antwoord,

ik ben in het trotse bezit van een buccan smokey egg van doorsnee gril rooster 33 cm

vuurschaal is 28.3 binnen en 32.5 cm buiten maat
Wie kan me vertellen welke universele deflector plate ik kan plaatsen ?
helaas zijn er van buccan geen originele te krijgen

alvast bedankt 🙏
 

je kan dit bedrijf ook bellen. Zou duidelijke foto’s maken met een meetlat. Ook van de afstand tussen vuurschaal en rand.
 
Ook ik was tegen dit probleem aangelopen, ja ik zeg, ik was. Eerst had ik een rvs deflector plate op de kop getikt via marktplaats maar deze deed uiteindelijk niet aan mijn verwachting. Die werkte onhandig om even makkelijk te zeggen.

Na wat zoek en spreuk werk kwam ik terecht bij tuincentrum Osdorp, daar is een 13 inch deflector okate te bestellen. Die heb ik besteld en ondertussen een aantal keer gebruikt, die werkt tot zover veel beter dan de rvs versie.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Ze hebben ook een spit te koop maar ik weet nog niet zeker of dat die wel precies aan sluit. Er word wel aangegeven dat die 13 inch maar soms wijkt het net wat af. Wie weet is het wat voor de buccan.
 
Is dat niet dezelfde maat als de Monolith Junior? Dan zou die plate setter passen.
Die gebruik ik ook in mijn Salitos met dezelfde roostermaat.
 
Mede grilfanaten

wie O wie heeft het juiste antwoord,

ik ben in het trotse bezit van een buccan smokey egg van doorsnee gril rooster 33 cm

vuurschaal is 28.3 binnen en 32.5 cm buiten maat
Wie kan me vertellen welke universele deflector plate ik kan plaatsen ?
helaas zijn er van buccan geen originele te krijgen

alvast bedankt 🙏
Heb je al bij alleenonline gekeken. Heb eindelijk een heat deflector gevonden voor mijn buccan!
 
Is dat niet dezelfde maat als de Monolith Junior? Dan zou die plate setter passen.
Die gebruik ik ook in mijn Salitos met dezelfde roostermaat.
Yes, die van de Monolith junior past keurig 👌🏻

20220622_163249.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan