BasBQ
Beef en Steak

Dammers Houtkool en meer kopen, Voorne Putten e.o.

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.089
Mensen die in de buurt wonen van of op Voorne Putten die Dammers houtskool stoken kunnen terecht bij 2 adressen in Spijkenisse,
Overigens verkopen deze adressen ook andere merken houtskool en enkele merken Kamado BBQs zoals BGE en Primo

BBQ Trainee
Hofweg 6
3208 LE Spijkenisse

Jongeneel Open Haarden
Oberonweg 2
3208 PE Spijkenisse

Dammers Houtkool kost bij deze 2 respectievelijk 19,95 en 20 euro per 10 kg. inclusief btw.
Deze 2 zijn voor mij nog geen 10 minute rijafstand vandaar. Zelf ben ik afgelopen week bij Jongeneel geweest om Dammers te kopen.
Normaal gesproken haal ik Dammers bij de Groothandel (Zegro) momenteel 18,08 euro per 10 kg. incl. btw.

Als er meer winkels zijn op Voorne Putten, plaats ze dan gerust hieronder
 
Laatst bewerkt:
Kevin van BBQ Trainee is een kleine, enthousiaste BBQ ondernemer. Altijd fijn als je de lokale middenstand kunt steunen!
 
Mensen die in de buurt wonen van of op Voorne Putten die Dammers houtskool stoken kunnen terecht bij 2 adressen in Spijkenisse,
Overigens verkopen deze adressen ook andere merken houtskool en enkele merken Kamado BBQs zoals BGE en Primo

BBQ Trainee
Hofweg 6
3208 LE Spijkenisse

Jongeneel Open Haarden
Oberonweg 2
3208 PE Spijkenisse

Dammers Houtkool kost bij deze 2 respectievelijk 19,95 en 20 euro per 10 kg. inclusief btw.
Deze 2 zijn voor mij nog geen 10 minute rijafstand vandaar. Zelf ben ik afgelopen week bij Jongeneel geweest om Dammers te kopen.
Normaal gesproken haal ik Dammers bij de Groothandel (Zegro) momenteel 18,08 euro per kg. incl. btw.

Als er meer winkels zijn op Voorne Putten, plaats ze dan gerust hieronder
18,08 per kg... Pfffffffffffffffffffff
 
Kevin van BBQ Trainee is een kleine, enthousiaste BBQ ondernemer. Altijd fijn als je de lokale middenstand kunt steunen!
Mee eens.

Toen ik voor mijn tweede vaccinatie naar Uden moest. Ik was veel te vroeg klaar even naar basbq gereden voor Dammers. Vlgs mij was ik er rond 9.00 uur. De zaak ging pas veel later open. De mannen waren al bezig met lossen. Werd gewoon goed geholpen. Dikke pluim.
 
Mee eens.

Toen ik voor mijn tweede vaccinatie naar Uden moest. Ik was veel te vroeg klaar even naar basbq gereden voor Dammers. Vlgs mij was ik er rond 9.00 uur. De zaak ging pas veel later open. De mannen waren al bezig met lossen. Werd gewoon goed geholpen. Dikke pluim.

Helemaal met je eens!
Ben misschien wel een beetje bevooroordeeld omdat ik zelf ook uit Uden kom

Tegenwoordig kom je daar ook [mention]Mr_Nas [/mention] in het wild tegen trouwens


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ben zelf bij Jongeneel Open haarden geweest zoals gezegd, was een zeer aangenaam bezoek, heel gastvrij.
Voor de Brikettenstokers ze verkopen bij Jongeneel ook Ecobrasa kokosbriketten.
 
Normaal gesproken bestel ik al mn houtskool via internet(Welkoop, of houtskoolhandel) maar goed om te weten dat Jongeneel ook verkoopt.
Zit bij mij op ongeveer 3 minuten fietsen :)
 
Normaal gesproken bestel ik al mn houtskool via internet(Welkoop, of houtskoolhandel) maar goed om te weten dat Jongeneel ook verkoopt.
Zit bij mij op ongeveer 3 minuten fietsen :)
Moet je wel met een bakfiets gaan als je houtskool gaat inslaan :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan