BasBQ
Beef en Steak

Commode ombouwen?

hjbrokers

Tondelzoeker
Berichten
19
Ik ben zelf niet super handig.. Dus een meubel voor mijn kamado in elkaar zetten wordt lastig..

Ik kan dus gaan bestellen, maar een alternatief is een kastje van marktplaats scoren.. Een gat in het blad en klaar.

TV meubels kunnen, maar zijn laag.. Commodes hebben precies de afmeting die ik zoek. Maar is wel dicht.. En die warmte moet wel weg natuurlijk..

Hoe warm wordt de buitenkant van de keramiek eigenlijk? Te heet voor een gesloten kast? Of zal het wel gaan.. Zo lang ik maar wat ruimte in de cirkel maak
 
Ik zou op marktplaats even zoeken op bijzettafel, daar staat wel wat open kastjes tussen. Ligt er wel aan hoe groot je kamado is, anders zou je ook eens naar het IKEA tafeltje kunnen kijken
 
Laatst bewerkt:
Jullie mening.. Ik kan op marktplaats dit scoren..

Deze is gratis
awzuvrgb4wal.jpg

Mooi stevig.. Veel bergruimte. Ik had bedacht de kamado in het linkergat te plaatsen.. Plank kan er af

Of deze
7kg0mctad.jpg

Vraagt €40..is eigenlijk een soort dubbele bekvam.. Staat wat netter vind ik.

Wat is jullie mening?
 
Gevoelsmatig heb je bij de eerste meer ruimte om je deksel goed te kunnen openen, mocht je hem tegen een muur plaatsen
 
De dichte is 42 cm diep.. Wordt denk ik krap met uitzagen.. De kamado is 15 inch. Want hoeveel ruimte moet je nemen?

De open versie 56 cm. Dus meer ruimte
 
Terug
Bovenaan Onderaan