BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken geplaatst voor Grill Guru XL

Raymon76

Sprokkelaar
Berichten
28
Beste leden ,

Van de week is mijn buitenkeuken geplaatst ,gemaakt door de buitenkeuken timmerman (Oosterwolde)
Pas geleden de Grill Guru XL gekocht en daar moest een mooi plekje voor komen .
Als iemand een buitenkeuken zoekt kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen.
Het is een hele mooie keuken geworden van Douglas hout , zeer degelijk gemaakt
Tevens met koelkast , boretti gas kookplaat en wasbak met kraan .
Man is heel klantgericht en reageert snel op vragen .
Ook op maat gemaakte keukens is geen enkel probleem , heeft natuurlijk ook standaard modellen.
Nu nog even kijken hoe we de Grill Guru XL (142 kg) erin gaan krijgen
Bekijk bijlage 37606


37AC7970-5227-46FC-BCDD-1FA94BB89432.jpeg


918B6232-C648-4E7C-92A7-F4B11698FFB5.jpeg


88997A8D-B28B-4761-A8C6-39EC7B8B4A11.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Netjes hoor👍🏻
 
Mooie keuken!
Ga je veel plezier aan beleven.
 
Wat een mooie buitenwerkplek ziet er heel netjes uit hopelijk heb je er lang en veel plezier van!

-- zonder afgunst --
Dat zal een beste investering zijn geweest, maar zoals iedereen weet elke hobby kost geld ..
 
Ziet er schitterend uit!
Heel benieuwd hoe deze zich op de lange termijn gaat houden, ik hoop uitstekend 👌🏻
 
Dat is wel echt een hele mooie buitenkeuken zo! En nu dubbel BBQ plezier haha
 
Ja idd , het bbq virus is toegeslagen nee maar merkte dat de XL vaak wel groot is voor een gezin van 4 . feestjes en verjaardagen prima voor met de familie .Maar zal de compact kamado ook volstaan voor ons 4 en


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja idd , het bbq virus is toegeslagen nee maar merkte dat de XL vaak wel groot is voor een gezin van 4 . feestjes en verjaardagen prima voor met de familie .Maar zal de compact kamado ook volstaan voor ons 4 en


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja bij ons in de familie hebben ze ook die compact maar daar kan je voor een gezin van 4 volgens mij inderdaad prima mee uit de voeten. En scheelt je ook nog redelijk wat brandstof denk ik?
 
Ja dat moet prima lukken met zn viertjes en zal ook idd minder kolen verbruiken als de XL . Maar ben ook wel blij met de XL , heeft wel een hoop stress gekost om hem in m’n tuin en buitenkeuken te krijgen ( kleine 160 kg) maar blijft een hele fijne kamado . Deze compact kon ik vanmiddag op MP kopen voor een hele mooie prijs en dacht dat laat ik niet lopen . Alleen nog even kijken of ik het zo wil laten staan of dat ik hem ook wil inbouwen in de keuken . Eigenlijk is daar geen ruimte voor ivm borretti kookplaat en wasbak met kraan . Afijn luxe problemen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan