BasBQ
Beef en Steak

Broodje Kaas

 
 
 

rsoeteman

Gemarineerd
Berichten
1.831
Hallo BBQ vrienden,

(Het lijkt) alweer eeuwen geleden dat ik wat gepost heb. Zal wel door de rare tijd komen. Maar minder de BBQ aan was niet het geval hoor, sterker nog ik BBQ nog meer dan voorheen.

Vorige week donderdag was mijn vrouw uit werken, de kinderen op school en ik was alleen thuis en had nog een burger in de vriezer liggen. Deze burger was over toen we laatst weer eens zelf burgers hadden gemaakt. Een Turkse slager om de hoek draait elke dag vers gehakt van riblappen, gemengd met wat lamsvlees. Lekker vet en door toevoeging van lamsvlees krijg je direct al extra smaak. Simpel BBQ rubje erdoor en je hebt een top burger.

Het was mooi weer dus helemaal geen straf om op donderdag middag eens lekker de WGA op te stoken. Zelf ben ik erg van van Grillgrates. Dit geeft hele mooie grillstrepen als je een steak bakt, maar als je ze omdraait krijgt je burger een hele fijne korst. Maar firtst things first eerst even wat spek bakken (aan de BBQ wel te zien dat ie gebruikt wordt trouwens, bah die heeft een poetsbeurt nodig).

20201210_124451.jpg


Ja dan mag de ster van de show gebakken worden en zoals het onderwerp al beschreef het was een broodje kaas (zo had ik thuis deze lunch ook beschreven, gewoon een simpel broodje kaas als lunch) dus die lekkere vette plak cheddar mocht ook niet ontbreken.

20201210_125051.jpg


Tja en dan mag het allemaal op een broodje. Ik had bij de supermarkt een lekker hard broodje gehaald en sla (maar dat zie je bijna niet). Beetje BBQ saus erbij en spek on top. Het was weer genieten.

20201210_125332.jpg


Bedankt voor het kijken.
 
Haha. Als je zegt dat je een broodje kaas hebt gegeten zodat je gezond bezig lijkt te zijn... ziet er prachtig uit!
 
een perfect broodje kaas
alle ingredienten/toppings in de juiste verhouding

en stiekem maakt zo'n broodje ook het beste als je lekker alleen bezig bent. Gewoon op je eigen manier en impulsief iets maken waar je op dat moment zin in heb. Top
 
Dat is een lekkere lunch geweest, zelfs sla erbij. Voor mij de juiste verhouding 😉
 
Jij weet gewoon alles lekker te maken, zelfs een broodje kaas!
 
Heerlijk, het ultieme broodje kaas. En dat als lunch.....
 
Haha. Als je zegt dat je een broodje kaas hebt gegeten zodat je gezond bezig lijkt te zijn... ziet er prachtig uit!
Thanks en ja je moet toch een beetje op je gezondheid letten :)
 
een perfect broodje kaas
alle ingredienten/toppings in de juiste verhouding

en stiekem maakt zo'n broodje ook het beste als je lekker alleen bezig bent. Gewoon op je eigen manier en impulsief iets maken waar je op dat moment zin in heb. Top
Ja is idd beste comfort food voor jezelf , dochter was wel boos die wilde meelunchen :)
 
Heerlijke burger zeg, die dingen smaken altijd. Lekker met veel kaas en bacon top.
 
Deftig broodje kaas. 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan