BasBQ
Beef en Steak

Blue burger

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Ik had zin in een burger met blauwe kaas. Nu heeft onze slager erg smakelijk rundgehakt, dus daar hoeft niets door, behalve wat peper en zout. Ik neem altijd alleen een half broodje als onderkant, had er wat veldsla op met mosterdvinaigrette, paar plakjes ontbijtspek, medium/rare burger en blauwekaas-boter ( half danish blue half boter) met wat bieslook, knoflook en peper en zout.  Het leuke is dat de blauwekaasboter als je hem gewoon proeft vrij neutraal is, maar als hij wat warmer is door het smelten de smaak mooi opkomt. Ik heb genoten, en ga dit zeker vaker eten.




 
Lekkere burger hoor.
Blauwekaas-boter.. Dankje, die ga ik onthouden!
 
Slurp kwijl,, ben gek op blue cheese ! en oh ja, wat een schitterend genomen foto zeg !!!  :D
 
lekker Dominique, ga ik lekker van je pikken  ;)
 
Zonder twijfel gaat deze zo naar binnen!!
 
Goed idee, ga ik ook eens maken. Lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :p
 
En gaat er nu nog iemand zeggen dat dit een HELE MOOIE foto is? Ik vond hem enorm geslaagd, al zeg ik het zelf whoehahahaha! =))
 
Ik zeg insturen die foto! ;)
 
Mafketels..... ;)
 
Lekker! En ik stem op jou!  ;)
 
Tjonge wat een schitterende foto, tis gewoon foodp*rn dit! Het ziet er zo goed uit dat ik deze zo maar eens na zou kunnen gaan maken! Wellicht dat ik dan de Danish blue ga vervangen door gorgonzoa, gewoon om te zeggen dat ik hetzelfde heb gemaakt maar dan toch anders  :p
 
Heerlijk hoe die kaasboter zo over die burger heen kwijlt. Heerlik.
 
structor zei:
Wellicht dat ik dan de Danish blue ga vervangen door gorgonzoa, gewoon om te zeggen dat ik hetzelfde heb gemaakt maar dan toch anders  :p

Verkopen ze wel zoiets exotisch in Assen? =))
 
Oww, lekker dit!
Hier ook grootverbruikers van blauwe kaas, dus deze combi gaat er ook zeker komen.
 
Dominique zei:
structor zei:
Wellicht dat ik dan de Danish blue ga vervangen door gorgonzoa, gewoon om te zeggen dat ik hetzelfde heb gemaakt maar dan toch anders  :p

Verkopen ze wel zoiets exotisch in Assen? =))
Zeker weten, wou je samen een keer shoppen in het mooie Assen :D
 
structor zei:
Dominique zei:
structor zei:
Wellicht dat ik dan de Danish blue ga vervangen door gorgonzoa, gewoon om te zeggen dat ik hetzelfde heb gemaakt maar dan toch anders  :p

Verkopen ze wel zoiets exotisch in Assen? =))
Zeker weten, wou je samen een keer shoppen in het mooie Assen :D
Goed plan! Moet ik zeker ananasjam meenemen.....=))
 
Terug
Bovenaan Onderaan