BasBQ
Beef en Steak

Black Angus burgers

 
 
 

RookEnVuur

Vuurmaker
Berichten
59
Vandaag een gehaktmolen gekregen voor de kitchenaid, tijd om alle functies uit te testen en zelf hamburgers te maken. Het vlees: sukade van de Black Angus. Het brood: brioche van speltmeel en verse gist. Hierbij alvast wat fotos van de voorbereiding, BBQ gaat zo aan en dan post ik het resultaat ook 😋.

60FBC194-D6A2-4587-891C-C068A4079F8D.jpeg


1A952464-0B16-4854-90A1-BB8E529B5956.jpeg


4CDCDF9F-C247-4684-A97D-6710632F62C8.jpeg


9E021FF8-9F0D-4E9E-891F-5CE3C58FAFDF.jpeg
 
Heerlijk leuk verslag en alles zelf gemaakt top


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Heerlijk hoor! Broodjes zijn mooie rustieke bollen geworden! Vlees ziet er top uit!!
 
Ik ben niet zo’n broodeter, maar ik vind dit toch wel fraai! Ziet er top uit.
 
Leuk verslag, mooi gemaakt en zo te zien ook lekkere burgers!
Ben wel benieuwd of zo’n gehaktmolen op de KitchenAid een beetje werkt.
 
Leuk verslag. Zelf burgers en broodjes maken is hier ook vaak aan de orde. Ontzettend leuk en lekker!
Leuk verslag, mooi gemaakt en zo te zien ook lekkere burgers!
Ben wel benieuwd of zo’n gehaktmolen op de KitchenAid een beetje werkt.

Dat doet het zeker! Ik heb hem ook al een tijdje en het werkt als een trein. Fantastische aanvulling als je al een KA in het bezit hebt.
 
Leuk verslag, mooi gemaakt en zo te zien ook lekkere burgers!
Ben wel benieuwd of zo’n gehaktmolen op de KitchenAid een beetje werkt.
Sluit met helemaal aan bij mrooding, heb hem nog maar een keer gebruikt maar werkt prima! Leuk ook om te doen en heb de hele avond lopen bedenken wat ik nog meer door de molen kan halen 😀
 
Heerlijke burgers, en een mooi broodje erbij.
 
Sluit met helemaal aan bij mrooding, heb hem nog maar een keer gebruikt maar werkt prima! Leuk ook om te doen en heb de hele avond lopen bedenken wat ik nog meer door de molen kan halen 😀
Worst!
 
Mooi verslag, mooie broodjes en smikkelende burgers. Wat wil een mens nog meer.

😋 😋
 
Schuif maar door. Ziet er geweldig uit.

Volgende project worst. Dat Is zo leuk en lekker. Succes en plezier met je molen
 
Lekker broodjes burger gemaakt

Zal een cadeau met hint geweest zijn 😉, de gever ook meegenoten?
 
Wat een feest zeg deze burgers, helemaal top! En zelf gemaakte broodjes vind ik wel echt een dikke plus hoor! Super!
 
Terug
Bovenaan Onderaan