BasBQ
Beef en Steak

BBQplatter

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Wij hebben hier in de straat een eetclub, en komen dan met een man of 16 bij elkaar. Het eten word verzorgd door de gastvrouw/gastheer en er zijn geen regels. Eten wat de pot schaft dus.
Gisteren was onze beurt, tja, en wat moet het worden dan? Eet smakelijk peeps.

 
     

En nog een woord van dank aan Leo, ik kreeg met PartyQ WSM niet op temperatuur. Een belletje en daar kwam de grote grijze geitenbreier met zijn DigiQ. Ik zeg HEEL HARTELIJK DANK!!!


 
Is er nog ruimte voor een 17e persoon....schuif graag aan :)

 
Dat heb je weer mooi voor elkaar gebokst!
 
Kijk!! Helemaal gelukt, ziet er super uit!
 
Heerlijk!! wat zit er in dat bekertje??
 
volgende keer ben je weer aan de beurt zeker ?
 
MarBQ zei:
Heerlijk!! wat zit er in dat bekertje??

Daar had ik de potatosalad in gedaan.
 
jackm zei:
volgende keer ben je weer aan de beurt zeker ?

Ze kunnen de boom in Jack, ik ben voorlopig even klaar. Ze willen wel wat tips/tricks over direct/indirect en de grote hamvraag " HOE STEEK IK DAT KRENG AAN".... Daar wil ik wel een uurtje aan wijden. En of ik voortaan de straatbbq wil doen. Over my dead body. En geen haar op mijn hoofd, dan was mijn antwoord, en daar moesten ze het mee doen =))
 
Dominique zei:
jackm zei:
volgende keer ben je weer aan de beurt zeker ?

Ze kunnen de boom in Jack, ik ben voorlopig even klaar. Ze willen wel wat tips/tricks over direct/indirect en de grote hamvraag " HOE STEEK IK DAT KRENG AAN".... Daar wil ik wel een uurtje aan wijden. En of ik voortaan de straatbbq wil doen. Over my dead body. En geen haar op mijn hoofd, dan was mijn antwoord, en daar moesten ze het mee doen =))

direct en indirect kan je ze voor naar YouTube sturen staat er vol mee
 
Dat heb je netjes gedaan Dominique ! Een echte ambassadrice voor het betere BBQ-en  :D
 
Dominique zei:
jackm zei:
volgende keer ben je weer aan de beurt zeker ?

Ze kunnen de boom in Jack, ik ben voorlopig even klaar. Ze willen wel wat tips/tricks over direct/indirect en de grote hamvraag " HOE STEEK IK DAT KRENG AAN".... Daar wil ik wel een uurtje aan wijden. En of ik voortaan de straatbbq wil doen. Over my dead body. En geen haar op mijn hoofd, dan was mijn antwoord, en daar moesten ze het mee doen =))

haha herkenbaar. goed bezig!
 
jammer dat ik niet mee mocht eten, en gelijk weer weggestuurd werd  :p ;)
 
Ziet er goed uit , dat heb je mooi gedaan (met een beetje hulp :) )
 
Leo zei:
jammer dat ik niet mee mocht eten, en gelijk weer weggestuurd werd  :p ;)
Lekker is dat, ben je de redder in nood maar krijg je niks te eten. Ik zeg....royeren als lid :D
 
Net een echte BBQ joint!
Fijne platter. Had ik ook wel geblieft.

 
structor zei:
Hey Domi wil je bij ons ook de buurtbbq doen. Dat is feitelijk een soort ontwikkelingshulp...

BBQ zonder grenzen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan