BasBQ
Beef en Steak

BBQ Guru ventilator

Krizzziz

Vuurmaker
Berichten
71
Voor mijn 13? Kamado heb ik een adapter ( https://www.vuurenrook.nl/nl/bbq-thermometers-controllers-50489885.html ) gekocht. Nu ben ik eigenlijk alleen opzoek naar een vervangende ventilator van een BBQ Guru.

Via EBay had ik onderstaande gekocht maar de ?mond? van de ventilator is dis veel te klein voor de adapter en daardoor blijft deze niet zitten. Iemand nog advies?

https://www.ebay.com/itm/Replacement-BBQ-Guru-Pit-Viper-10CFM-Fan-Blower-for-Weber-Smoke-Mountain-Kettle/141562153863?pageci=ffe8c22b-7f2a-47fa-a7d1-587660f6d244&epid=599928301


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Past de adapter van de fan die je gekocht hebt niet?
Anders een metalen plaatje op maat maken en een passend gat erin boren
 
Ceriel zei:
Past de adapter van de fan die je gekocht hebt niet?
Anders een metalen plaatje op maat maken en een passend gat erin boren

Correct, adapter die erbij zat was niet voor een Kamado. Hoop gewoon dat er ergens een ventilator te koop is die past


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
De Viper is toch universeel? Die gaat weer in een adapterplaat die in je barbecue past. Je bent, lijkt mij, op zoek naar een nieuw plaatje en niet naar een hele nieuwe fan/blower.

Vraag even na bij Vuur en Rook of BasBQ, die kunnen je vast verder helpen met de juiste plaat.
 
Sorry, was niet helemaal duidelijk.

Ik heb een heatermeter die ik wil aansluiten op mijn 13? eitje voor low and slow. Ik zocht een adapter en heb dus de versie genomen bij vuur en rook die op mijn 13? past. Zij adviseerden mij zelfs deze adapter.

Schijnbaar is het dus een adapter voor een BBQ Guru dus ik zocht een vervangende ventilator die ik dus op de adapter kan plaatsen en dan ook aan mijn heatermeter kan hangen.

Eigenlijk doe ik het proces een beetje andersom :)

Ik heb nu alleen een adapter maar geen ventilator die past. Het gat is te groot op de adapter voor de ventilator die ik heb gekocht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan