BasBQ
Beef en Steak

Bbq aansteker

Arno631

Tondelzoeker
Berichten
18
F4CF479A-7278-4ABE-9161-0563B8845423.jpeg
Vanmorgen kwam ik deze tegen bij de action, € 9,98.
Het proberen waard dacht ik.
 
laat maar weten of het goed werkt.
 
Heb er einde van de zomer 1 gekocht voor 14,95 en wil niet meer zonder voor het geld een prima ding!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hij lijkt mij vrij kort, het metalen gedeelte dan, vergeleken met b.v. een Looftlighter, of zie ik dat verkeerd?

image.jpg
 
Kennis van mij heeft ‘m 1 keer gebruikt en toen was het stuk. Wilde ‘m kopen als backup..
 
Ik heb zo'n zelfde liggen. 2 keer gebruikt, maar ik vind het niks. Wat mij betreft een veredelde verfstripper.

Geef mij maar wokkels, daar kan je tenminste bij weglopen.
 
Werkt bij zachtere soorten houtskool perfect, bij de hardere werkt het helemaal niet.
 
Zzzjon+1
 
Ik houd het lekker bij wokkels; 1 of meerdere aansteken en weglopen. Werkt altijd, en in de tussentijd kun je nuttige zaken doen. Föhnen doe ik wel als ik uit bad kom...
 
Ding werkt prima. Afgelopen jaar gekocht.
 
Werkt bij zachtere soorten houtskool perfect, bij de hardere werkt het helemaal niet.
Ik gebruik een oude verfstripper. Werkt ook goed voor marabu.
Anders een paar blokjes zachter houtskool on top en die in de hens zetten.
 
Gebruik maar een soort houtskool voor alles .
(Dammers) gaat perfect aan met looftlighter.
 
Hier ook een verfstripper van de action, was 10 euro meen ik mij te herinneren. Werkt perfect, maar bij hardere houtskoolsoorten wel wat langer wachten. Voordeel van een verfstripper vind ik dat je het knopje niet ingedrukt hoeft te houden.

Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk bijna altijd wokkels, omdat je die er in mikt en andere dingen kan gaan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan