Beef en Steak

Bavette met chimichurri , courgette,tomaatjes en aardappels

picosuma

Gerijpt
Vandaag chimichurri  gemaakt uit het boek van Jord .
Vanmorgen effe aan het snijden geweest voor de vrouw alleen met rode peper bij mij met jalopene erin kon het mooi even intrekken

Vanavond de WGA aan met een paar ecobrassa en wat houtskool .
Halve courgette erop kon die vast garen.
Nadat het rooster goed heet was de bavette erop 1,5 min kwart slag draaien ook anderhalve min andere kant ook zo .
Ondertussen de tomaatjes er bij gegooid .
Bavette klaar onder de folie .
Nadat alles klaar was op het bord en smullen .
Vandaag laatste vakantie dag morgen weer aan het werk .
Nu de foto?s maar weer .

0c15886a8a80369ee95de226f3732605.jpg

97af8775b9a8a5afc5ad621d001fc0e3.jpg

be4e5241af32697febfa065e7ce5dc8a.jpg

0a91b2d8df31fea536988c0dfae967f6.jpg

16a6f51cf266193feb9481065fb2cdd9.jpg

0c93253af71bef18243a192f4ed9bff2.jpg

Ik krijg zin aan bavette. Lekker bordje met eten.

Mooi op de WGA, lekker ;)
Heb je de EcoBrasa en  de houtskool gemixt of appart gedaan?

Hans zei:

Die heb ik gemixt houtskool gebruik ik wat over is van de kamado zijn wat kleinere stukken

picosuma zei:
Hans zei:

Die heb ik gemixt houtskool gebruik ik wat over is van de kamado zijn wat kleinere stukken

Gewoon opmaken dus zonder speciale bedoeling ;)

Dat ziet er weer fantastisch uit Heer Pico!

Bavette met Chimmichurri is hier ook dik favoriet, ik maak hem vooral erg graag met verse oregano, hebbie dat ook al eens geprobeerd? Dikke aanrader!

Ik kan erg genieten van WGA-avonturen en blijf verrast door haar veelzijdigheid. Mooi werk kerel!

Sander72 zei:
Dat ziet er weer fantastisch uit Heer Pico!

Bavette met Chimmichurri is hier ook dik favoriet, ik maak hem vooral erg graag met verse oregano, hebbie dat ook al eens geprobeerd? Dikke aanrader!

Ik kan erg genieten van WGA-avonturen en blijf verrast door haar veelzijdigheid. Mooi werk kerel!
Dank je wel het is ook een leuk ging om mee te spelen .
Ik had er ook oregano nog 1 maar dat kwam uit de vriezer had dat nog over dus opmaken
Maar verser is lekkerder met het snijden ook dan ruikt het lekker

picosuma zei:
Maar verser is lekkerder met het snijden ook dan ruikt het lekker

Onwaarschijnlijk lekker en niet te vergelijken met die gedroogde meuk die onderin mijn kruidenkastje ligt.

Ziet er weer picobello uit :-)
Nu krijg ik weer zin in bavet. Snel halen. En gelijk de tip van Sander volgen. En enkel verse kruiden gebruiken.
En natuurlijk alles weer eens op de WGA.

Bram zei:
Ziet er weer picobello uit :-)
Nu krijg ik weer zin in bavet. Snel halen. En gelijk de tip van Sander volgen. En enkel verse kruiden gebruiken.
En natuurlijk alles weer eens op de WGA.

Ik had allemaal verse kruiden alleen de oregano kwam uit de vriezer had ik nog over

Heerlijk bordje eten.
Een mooi stuk rundvlees met chimmichurri is een gouden combinatie.

picosuma zei:
Ik had allemaal verse kruiden alleen de oregano kwam uit de vriezer had ik nog over

Ik heb hem altijd nog gemaakt met gedroogde oregano. Vandaar dat ik zij verse kruiden te gebruiken
Ben razend benieuwd naar het verschil. De variant met gedroogd smaakt al zo goed.
Ik moet tegenwoordig iets meer moeite doen om verse kruiden te vergaren. Onze groenteboer is gestopt. Dus iets verder zoeken nu...

Bram zei:
picosuma zei:

Ik heb hem altijd nog gemaakt met gedroogde oregano. Vandaar dat ik zij verse kruiden te gebruiken
Ben razend benieuwd naar het verschil. De variant met gedroogd smaakt al zo goed.
Ik moet tegenwoordig iets meer moeite doen om verse kruiden te vergaren. Onze groenteboer is gestopt. Dus iets verder zoeken nu...
Ik weet niet hoe je tuin is, maar een plantje oregano heeft bijna geen onderhoud nodig. Hier staat ie tussen de salie en bieslook in

Verstuurd vanaf mijn Swift 2 X met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan