BasBQ
Beef en Steak

Appeltaart met een heleboel extra...

 

roelduyss

Kooltjesharker
Berichten
197
Twijfel of hij goed staat hier... Tis op 180c dus high, maar wel voor uur en 20 min... Das weer slow
Appels, peer, druif, aardbeijam, citroenrasp, stroh....

Te veel van het deeg gesnoept dus geen ruitjes :)

Voor de verandering eens een enkele foto
954ce3fe770604f538c3fbc5c08890e5.jpg

 
Ow, dat lust ik zeker wel
 
ziet er heerlijk uit
 
Ziet er zeer smakelijk uit..... :D
 
zo zeg mmmmmmm ;)
 
Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job
 
Ewald zei:
Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job

ik ben zelf ook een mindere voorstander ervan maar de cashew, grof zeezout op bovenkant en de stroh maken een heerlijke combinatie :D
 
Te veel van het deeg gesnoept dus geen ruitjes  :)

Ik krijg altijd een flinke tik op m'n vingers als ik van het deeg wil snoepen. =))!
 
roelduyss zei:
Ewald zei:
Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job

ik ben zelf ook een mindere voorstander ervan maar de cashew, grof zeezout op bovenkant en de stroh maken een heerlijke combinatie :D

Ik zou van een punt van deze taart ook zeker niet afslaan, zonder slagroom graag :)
 
Mooie taart hoor, lijkt me lekker!
 
Ewald zei:
roelduyss zei:
Ewald zei:
Ben niet zo van de "zoete" taarten, maar deze ziet er zowaar verrukkelijk uit! Good Job

ik ben zelf ook een mindere voorstander ervan maar de cashew, grof zeezout op bovenkant en de stroh maken een heerlijke combinatie :D

Ik zou van een punt van deze taart ook zeker niet afslaan, zonder slagroom graag :)
Zo dachten mijn collega's er ook over...

9afa9ae26eb95e927bbf6cfd7b9b6780.jpg


Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

 
Hans zei:
Te veel van het deeg gesnoept dus geen ruitjes  :)

Ik krijg altijd een flinke tik op m'n vingers als ik van het deeg wil snoepen. =))!
Ik zorg altijd dan vrouwlief niet in de buurt is als ik deeg maak. Kleine man van 2,5 snoept heerlijk mee met papa... Oeps (voorbeeld doet volgen)

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

 
Ziet er heerlijk uit! :D
 
Lekker hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan