BasBQ
Beef en Steak

ananas van het spit

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
wederom een probeersel, dit keer uit het nieuwe grill om magazine van weber

ananas 45 minuten laten grillen, daarna insmeren met een mengsel van honing, chilisaus en zaadjes van een vanille stokje en dan nog een kwartiertje









de smaak van het sausje kwam er niet echt goed uit, de volgende keer ga ik gewoon plakken snijden en die insmeren.

bedankt voor het kijken
 
Ziet er goed uit Leo!!! liep de saus er teveel vanaf?
 
Ziet er wel erg leuk uit eigenlijk moet je dat grillen met de deksel open dan is het ook nog leuk om te zien draaien.
 
Pierre_b zei:
Ziet er goed uit Leo!!! liep de saus er teveel vanaf?

saus laat ik de volgende keer wel eerst afkoelen, dan is ie dikker en loopt er dan inderdaad minder snel af
 
injecteren zal wat moeilijk gaan door de vanille zaadjes
 
t water loopt me in de bek
 
Ziet er goed uit...
 
Leuk idee. Maar ik zou toch voor plakken snijden en grillen gaan. Mooier grillstreep effect en sausje kun je dan later opbrengen als glaze. Krijg je zoiets als de inzending van Sander voor de foto wedstrijd.

Ook leuk om een suikerglaze te maken van steranijs, kruidnagel, kaneel, verse rozemarijn en vanille. Krijgt het spul ook een dramatisch geurtje :)
 
El Fumarole zei:
Leuk idee. Maar ik zou toch voor plakken snijden en grillen gaan. Mooier grillstreep effect en sausje kun je dan later opbrengen als glaze. Krijg je zoiets als de inzending van Sander voor de foto wedstrijd.

Ook leuk om een suikerglaze te maken van steranijs, kruidnagel, kaneel, verse rozemarijn en vanille. Krijgt het spul ook een dramatisch geurtje :)

goede tip Jeroen, dank je  :)
 
Leuk gedaan Leo!
 
Ananas met chili en vanille... klinkt toch als een fantastische combi!
 
Sander72 zei:
Ananas met chili en vanille... klinkt toch als een fantastische combi!

haha, ja jij weet wat het is, prachtig dessert van jou  :)
 
Daar zat geen chili bij Leo, maar ik kan me zomaar indenken dat dat heerlijk zou zijn geweest erbij!
 
Mooi !
 
Vind hem ook erg leuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan