BasBQ
Beef en Steak

Alu Folie loos

 

bjornc

Vuurmaker
Berichten
70
Ok, even vooraf... ik wil geen discussie over het hoe en waarom ontketenen, maar ik wil niet garen met aluminium folie.
Naast bakpapier, en slagerspapier... welke mogelijkheden werken goed om een Pulled pork, of Pulled beef in te pakken?
Gisteren mijn eerste Pulled beef gemaakt, en dit is me toch wat te droog geworden.
(Veelal eigen schuld want heb de plateau tenperatuur grotendeels zonder inpakken doorgegaard... lampje ging pas later branden dat inpakken dan wel handig was)

Mooiste zijn dat ik m‘n thermometer sonde er ook gewoon in kwijt kan, denkend in de richting van een grote rvs schaal met deksel?

Alle ideeën zijn welkom!
 
Misschien zoiets? vanaf 16:25 zie je een bak...... hiervoor zijn ook deksels ;)

 
Als je een hekel hebt aan aluminiumfolie is niet inpakken wellicht ook een optie? :unsure:
 
Bij Pulled pork is dat ok, maar m‘n rund van gister was echt te droog.

Gebeurd wel vaker dat dat rund wat droog uitvalt hoeft niet perse aan het inpakken te liggen. :unsure:
 
Als je een DO hebt die groot genoeg is zou je het vlees ook daarin kunnen doen, een romertopf zal ook wel werken, of een sudderpan
 
Als je een DO hebt die groot genoeg is zou je het vlees ook daarin kunnen doen, een romertopf zal ook wel werken, of een sudderpan
+1
Zat ook aan een DO te denken inderdaad
 
Terug
Bovenaan Onderaan