BasBQ
Beef en Steak

Alleen thuis en moet toch wat eten

 
 
 

rsoeteman

Gemarineerd
Berichten
1.827
Hallo BBQ vrienden,

De kinderen zijn met oma een paar dagen op vakantie gegaan en mijn vrouw ging mee om ze weg te brengen. Dit betekend dat ik voor mijn eigen eten moest zorgen, erg vervelend weer. Kwam goed uit want ik had gisteren bij de Sligro een paar zakken Terlanco kokos briketten gehaald vermomd in een Bonfire verpakking. Deze wilde ik wel eens proberen zonder toeschouwers en kijken hoe ze verschillen ten opzichte van Ecobrassa.

Op het menu stonden een kogelbiefstukje met wat groente en Potato skins. Potato skins duren het langst dus eerst maar eens wat aardappel op de Q.

IMG_3911_zpsnlxurkt8.jpg


Na een uur er weer afgehaald, het meeste er uit geschept, buitenkant ingesmeerd met olijfolie, bestrooit met zout en met sperziebonen in spek terug op de Q.

IMG_3913_zpsbfp1wvya.jpg


Na een paar minuten mochten ze er weer af om gevuld te worden met spek blokjes en kaas en mochten ze tegelijk met de kogelbiefstuk weer terug op de Q. Dit was het punt waar ik even over twijfelde of de briketten nog wel heet genoeg waren om de biefstuk direct te grillen, maar dit ging perfect. Briketten waren nog net zo heet als tijdens de start van de sessie.

IMG_3914_zpso9colljl.jpg


5 minuten later was alles klaar en kon ik even snel mijn biertje op drinken.
IMG_3915_zpscmbp8vai.jpg


Tijd om te eten.

telefoon_eindresultaat_zpsn1zbqk7j.jpg


Was lekker zo in mijn eentje, de Terlanco briketten zijn een blijvertje en  bedankt weer voor het kijken.



 
Alleen zijn is inderdaad om te huilen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Niks mis mee ;)
 
Ziet er uitermate smakelijk uit gozer
 
Lijkt me heerlijk
 
Wat schattig dat biefstukje in hartjesvorm... 😀
 
Sander72 zei:
Wat schattig dat biefstukje in hartjesvorm... 😀

Denk dat de slager me iets wil vertellen... ;)
 
Thanks allemaal voor de leuke reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan