BasBQ
Beef en Steak

.

voor dat geld kan je niet gekl**t zijn.

Dat is Aldi in NL veronderstel ik dan?
 
is die externe probe aan te sluiten op die temperatuurmeter?
dan is het echt een ideaal ding voor op vakantie. alles-in-een
 
Hopelijk is het wat. Ik stond ooit met mijn rolmeter van 50m bij een klant en moesten iets uit meten. Klant zegt: 'Hey, ik heb een digitale van de Lidl'. Zij meet ermee en ik twijfelde. ff de rolmeter gebruikt en bleek dat hare er op 30 meter 2,8m naast zat :ROFLMAO:
 
Ja, in NL weet niet of de omringende landen dezelfde aanbiedingen hanteren.
staat in de folder van deze week. (Paaseditie)

blijkbaar niet, staat niet in de folder noch in die van vorige, deze of volgende week. :-(
 
@Stijn staat in de folder van deze week. Actie vanaf vandaag
1617197992280.png
 
Ja er zit boven een dopje die je los kan maken. Inderdaad handig voor vakantie.
Zie nu pas dat er twee lampjes in zitten, ook als de naald open staat brandt er een led om bij te schijnen op je vlees. 😂
de naam McGyver flitst door mijn hoofd 🤣
maar evengoed, het is een super handig ding natuurlijk
 
Ik heb hem ook gehaald, leek me handig voor op de camping. Voor dit geld kan het niet mis. 3 jaar garantie ook nog

McGyver spookte ook al door mijn hoofd...
 
Ik heb hem ook gehaald, leek me handig voor op de camping. Voor dit geld kan het niet mis. 3 jaar garantie ook nog

McGyver spookte ook al door mijn hoofd...

Voor dat geld lijkt het idd niet mis te kunnen gaan maar stel dat ie 5° afwijkt, dan is het stuk vlees wel om zeep :p
 
Altijd grappig 'Stel?' ;)
Ik heb de temp. meter getest op 100° en gaf ook dit weer op het display. Daarnaast is het te kalibreren. En nee, het is geen thermapen mk4 maar dit verwacht je ook niet voor een tientje lijkt mij. Het leuke is dat soms producten goed uit de test komen bij de Aldi of Lidl. Wie koopt niet het BBQ-alufolie bij de Lidl? (jammer genoeg nu niet te krijgen daar)
Soms moet je gewoon geluk hebben met een product. En nu komt tie, stel dat je een keer een stuk vlees net even te ver laat gaan. Dan heb je gewoon nog die dure bierfles opener :LOL::LOL:

Vandaar mijn smiley hé. Ik beweer nergens dat het slecht spul is, maar vind wel dat er eens gek gedaan mag worden op een forum om het luchtig te houden. Maar het is idd geen slecht idee om het even te testen op voorhand.
 
En als je weet dat ie consistent 5 graden afwijkt dan haal je dat gewoon van je beoogde temperatuur af (of tel je het er bij op.. dat kan natuurlijk ook )


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan