BasBQ
Beef en Steak

Afscheid van m'n tijdelijke BGE, MOINK-balls, not-so-abt's en champignons.

 
 

Tijmnan

Stoker
Berichten
416
PS231245_zps7067d890.jpg


PS231244_zps15d75451.jpg


PS231243_zps54557ed6.jpg


Vandaag de laatste dag dat ik het eitje kan gebruiken, dus maar wat dingen van m'n bucketlist gemaakt (met dank aan Noskos & Boldeagle voor de recepten).
Recepten zijn te zoeken, hieronder wat impressiefoto's:

PS231240_zpsb388226b.jpg


PS231241_zpsbc437502.jpg


PS231242_zpsd33ae705.jpg


Geen vulling in de chamignons gebruikt, anders ben ik de enige die ze lust ;)
En uiteraard ook de laatste keer marshmellows roosteren:

PS231248_zps87c334d8.jpg
.
 
Hier ging mijn eitje ook terug naar Gerard vandaag, toch een triest moment :( Wat zijn ze fijn h?? Je hebt er wel een mooi afscheidsmaal op gemaakt!
 
noskos zei:
Hier ging mijn eitje ook terug naar Gerard vandaag, toch een triest moment :( Wat zijn ze fijn h?? Je hebt er wel een mooi afscheidsmaal op gemaakt!

Inderdaad een triest moment. Geweldige q's, het is dat ik aankomende zomer naar Amerika met vakantie wil, maar anders....

Voordeel is wel dat ik nu m'n WGA beter ga leren kennen ;)
 
Nanda

Wat heb jij een stomme broer z?g (houd hij dan helemaal niet van je  :( )

;) ;)
Waarschijnlijk heeft Gerard heel binnenkort een Demo "Medium" te koop staan ??

De vorige eigenaar kon er niet zo goed mee overweg, en hij heeft hem ook altijd buiten laten staan.  :D

Plus jij woont in de BBQ hoofdstad van Nederland, en Gerard ook (transport kosten zijn dus nihil)
Dat beestje heeft heel veel liefde nodig, en jij bent d? persoon om hem dat te geven, en te vertroetelen.

Dus daar moet toch een mooi prijsje voor te maken zijn.  ;)

O ja, ik kan nu eindelijk wat zeggen, zonder klappen te krijgen van Natas .
Je hebt heerlijke ballen schat.  :)

Mac
 
Nanda,
Onmenselijk eigenlijk dat je zo het jaar uit moet..... Wat een harteloze broer, van je familie moet je het hebben zeg.... Arme meid. Je bent welkom hier hoor, mag je op mijn Ei knutselen. En neem je zoon mee, altijd gezellig. ;)
 
Wat een mooi afscheid..... :'(
 
Wat een waardig afscheid ;)
 
Dank jullie voor het medeleven.

Dominique zei:
Nanda,
Arme meid. Je bent welkom hier hoor, mag je op mijn Ei knutselen. En neem je zoon mee, altijd gezellig. ;)

Weet wat je zegt.... 
Hoihoi, wij gaan in 2013 naar het strand en knutselen op het eitje van Dominique ;D
 
Tijmnan zei:
Dank jullie voor het medeleven.

Dominique zei:
Nanda,
Arme meid. Je bent welkom hier hoor, mag je op mijn Ei knutselen. En neem je zoon mee, altijd gezellig. ;)

Weet wat je zegt.... 
Hoihoi, wij gaan in 2013 naar het strand en knutselen op het eitje van Dominique ;D
Gezellig! Tot dan dan!
 
Ik woon dichter bij het strand ;)
 
noskos zei:
Ik woon dichter bij het strand ;)
O, Nanda, dat is waar! Ga je daarheen, kom ik ook gezellig! Gaan we Dennis gek maken! Hebernualzinin! ;)
 
Mike v R zei:
Je zal hem wel missen.
Ech wel, het is al 4 januari en ik heb nog niet 1x ge-q-ed  :'( (Of misschien is dat omdat ik na december nog steeds geen honger heb ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan