BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam kennis te maken

  • Onderwerp starter Broeder Martijn
  • Startdatum
B

Broeder Martijn

Gast
Hi fanatieke BBQ'ers,

Mijn naam is Martijn en ik ben ik niet vies van een potje lekker BBQ'en. Inmiddels een jaartje of 2 wat fanatieker aan de slag met de BBQ. Ook een vrienden groep waarin BBQ'en hot topic is.

Door de tijd heb ik een paar cursussen bij mogen wonen bij bijvoorbeeld Beef & Steak en de Librije. Nu wil ik de kunst van het bbq'en graag vanuit mijn achtertuin gaan uitoefenen (al helemaal omdat we waarschijnlijk toch de hele zomer thuis zitten...). Hier wat sfeer plaatjes:

IMG_7428.JPG
IMG_7502.JPG
20190803_191738000_iOS.JPG
20200405_133138621_iOS.jpg
IMG_7275.JPG


Eigenlijk altijd ge-bbq'ed op een 'Action' Weber lookalike, rook 'eitje' van Grillin & Chillin, een simple gas bbq of de rookton, maar daar gaat snel verandering in komen, want er staat een prachtige Black Basterd Urban 2020 Large in de schuur.

77ECA78D-8A38-4705-AEA8-7A46AA62445E.JPG



Helaas kan ik hem nog niet opzetten, want de verkeerde schroeven zijn geleverd :-( Veel problemen bij de Basterd krijg ik het idee. Ken 4 mensen die er een in het afgelopen jaar hebben gekocht en iedereen heeft er wel een of meerdere problemen mee gehad. Ik hoop dat het snel gefixed wordt, want ik kan niet wachten om er lekkere dingen op klaar te gaan maken.

Nou goed, ik zal mijn maten (die zich ook hebben aangemeld) ook even vragen hier zich voor te stellen.

Groetjes, Martijn
 
Hoi Martijn,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom en maar hopen dat je snel de juiste schroeven ontvangt
Maar je hoeft niet stil te zitten gelukkig
 
Martijn welkom bij de club. Het komt vast goed met je bastard. In ieder geval veel barbecue plezier.
 
Hallo mede BBQ liefhebbers,

Mijn naam is Lars en ik ben sinds kort een broeder in het 'genootschap' van de BBQ Broeders. Lekker eten heb ik altijd belangrijk gevonden en de laatste tijd ben ik dan ook graag aan het experimenteren hiermee, en het liefst op de BBQ! Ik heb voorheen altijd op een Weber gebruikt en deze staat er ook nog steeds. Ik heb sinds kort een Bastard (toch geen vakantie om vakantiegeld aan uit te geven) en ik heb hier nog geen seconde spijt van! Ik heb er al wat heerlijke dingen op kunnen maken zoals onderstaand te zien:

78acf883-0bd7-4391-aa00-a975ce9882dd.jpg
dd693b14-1aca-4853-b364-5efce258eb65.jpg
c5773364-ee30-4cf9-9b2d-877def03577a.jpg
6d92d5ae-3a33-40f5-a800-618a602b5483.jpg


De BBQ Broeders zijn ook actief op Instagram, dus zoek ons ook vooral daar eens op!

Groeten,
BBQ Broeder Lars
 
Heel veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Welkom hier op het mooie forum


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hallo mede BBQ liefhebbers,

Mijn naam is Lars en ik ben sinds kort een broeder in het 'genootschap' van de BBQ Broeders. Lekker eten heb ik altijd belangrijk gevonden en de laatste tijd ben ik dan ook graag aan het experimenteren hiermee, en het liefst op de BBQ! Ik heb voorheen altijd op een Weber gebruikt en deze staat er ook nog steeds. Ik heb sinds kort een Bastard (toch geen vakantie om vakantiegeld aan uit te geven) en ik heb hier nog geen seconde spijt van! Ik heb er al wat heerlijke dingen op kunnen maken zoals onderstaand te zien:

De BBQ Broeders zijn ook actief op Instagram, dus zoek ons ook vooral daar eens op!

Groeten,
BBQ Broeder Lars

Ook jij welkom bij het Genootschap Lars.
Het is niet de bedoeling om jezelf voor te stellen in het topic van een ander, daar hoor je eigenlijk zelf een nieuw topic voor te starten.
Ook al zijn jullie "Broeders" ;)
 
Welkom hier Lars!

Welkom hier Martijn!
 
Welkom Band of BBQ Brothers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan