BasBQ
Beef en Steak

3FM Gouden Spatel 2013

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
Onlangs heb ik met het BBQ-team meegedaan met de strijd om de Gouden Spatel 2013 bij 3FM. Samen met Jaco (Afwasser1) ben ik naar Hilversum gegaan; de rest van het team had smoesjes als vakantie en werk, dus vandaar maar met z'n twee?n. Na een paar weken wachten, onder andere omdat er nog meer deelnemers moesten komen, waaronder Leonard Elenbaas van restaurant Pure Passie en het PureBBQ team, kreeg gister een telefoontje dat ik vanochtend gebeld zou worden en de uitslag te horen zouden krijgen. Het was super spannend (voor mij tenminste) en de ontlading des te groot toen bekend werd gemaakt dat we gewonnen hebben ;) Ik ben er super blij mee!!!

In de aankomende twee weken zal ergens de uitreiking plaatsvinden :) Hiervan zal ik uiteraard verslag doen!

Terugluisteren kan middels deze link: http://www.3fm.nl/a/ug/246497 op 49:30 minuten begint het gedeelte over de Gouden Spatel
 
Van harte met deze mooie prijs!! :p
 
Gefeliciteerd Gerard! Leuk!
 
Nogmaals van harte Gerard! We zijn trots op je!
 
Hiep hiep Gerard en Jaco!
 
Gefeliciteerd! Toevallig pikte ik net het einde van die uitzending mee toen ik met vakantie ging. Dat was een mooi begin!
 
Gefeliciteerd Gerard met je Gouden Spatel!
 
Gefeliciteerd man. Super prestatie.
 
Van harte gefeliciteerd. Prachtige prestatie.
 
Super goed! Gefeliciteerd !!
 
Gefeliciteerd, mooie prestatie!
 
Top Gerard, gefeliciteerd
 
Nogmaals van harte ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan