BasBQ
Beef en Steak

๐Ÿ• in de Bastard ๐Ÿ•oven! ๐Ÿคฉ

 
 
 
 

RenZwi

Pitmaster
Berichten
548
Jawel! De penningmeesteres aka grote schat! kwam met de Bastard Rottisserie/Pizza-oven op de proppen! ๐Ÿ˜

Tijd om de steen en oven in te wijden. Fun fact; ik had al een steen besteld, maar kwam er later achter dat er op de bodem van de doos een loodzware steen lag ๐Ÿ˜‚ Snel annuleren die andere ๐Ÿ˜…

Van de bakkers uit mijn ploeg een 4-tal bolletjes deeg meegekregen om de bodems van te maken. Wat groenten e.d. uit eigen tuin, dat gaat helemaal goed komen! Kaas en vlees uit de suupsuup ๐Ÿ˜‡

BBQ alvast aangeknald met de pizzaoven en steen erop gemonteerd. Is het geen (pizza)plaatje? ๐Ÿ˜

34E4BEB4-56F6-427B-8B6D-39C68B57392F.jpeg


Aanrecht leeggemaakt, plank erop, bloem op de plank, enfin, jullie snappen het wel ๐Ÿ˜…

E309A670-723E-42E4-B001-8B184582690B.jpeg


Het was even wennen het deeg op te maken, daar het nogal elastisch was. Logisch want had het een half uur geleden uit de koelkast gehaald. En tja, koud deeg is nu eenmaal nogal elastisch. Ik had haast, mโ€™n maag was al aan het protesteren ๐Ÿคฃ Geen roller gebruikt, maar mooi met de hand lopen ambachten en duwen ๐Ÿคช

6087A7C6-0D1C-46BA-8120-C2C43B7772C8.jpeg


ED3910D9-470A-44B8-A653-98FD7B7027E9.jpeg


AC4D8D3A-44D5-4B72-BF1F-3AC1880140C5.jpeg


F8EE91FD-10D0-427C-A23C-3FA36478DA6F.jpeg


D17A86D6-14F2-47AE-A0AF-8A8765C1C434.jpeg


947F2143-9715-49E5-A9B2-12002B9E944E.jpeg


A9693BCF-53F2-4D9B-957D-53B304E25230.jpeg


B47850E4-2355-430C-A64A-17C6F28F545D.jpeg


Edit; okโ€ฆ hele teksten tussen de fotoโ€™s zitten typen, maar niets meer van over.. Uh geniet maar van de fotoโ€™s dan ๐Ÿ˜…
 
Laatst bewerkt:
Daar ga je veel werk van hebben :) Hier heeft de eurobaas ook eens beslist dat er een steen mocht komen..... Sindsdien heeft dat erg veel werk opgeleverd. Maar naast dat werk nog veeeeel meer blije gezichten. Ik hoop dat je net zoveel blije gezichten bij je steen zal krijgen :) Aan de pizza op de plaatjes zal het niet liggen.
 
Foto 7 is echt fantastisch Renรฉ!
Super veel plezier er van.

Ik begrijp dat de baas dus mee leest, en ik jou een ooni voor schreef, en jij nu deze krijgt..
Ik zet mezelf wel even in de spotlight hoor ๐Ÿ˜œ

Haha nee zonder dollen, super gaaf!
 
dat is een mooie pizza geworden en een fijn stukje speelgoed buitenkeuken er bij ;) veel plezier er van!
 
Daar ga je veel werk van hebben :) Hier heeft de eurobaas ook eens beslist dat er een steen mocht komen..... Sindsdien heeft dat erg veel werk opgeleverd. Maar naast dat werk nog veeeeel meer blije gezichten. Ik hoop dat je net zoveel blije gezichten bij je steen zal krijgen :) Aan de pizza op de plaatjes zal het niet liggen.
Haha! Laat mij maar een harde werker zijn dan ๐Ÿ˜Ž Want idd, blije gezichtjes toveren, ik hou dr van!


Foto 7 is echt fantastisch Renรฉ!
Super veel plezier er van.

Ik begrijp dat de baas dus mee leest, en ik jou een ooni voor schreef, en jij nu deze krijgt..
Ik zet mezelf wel even in de spotlight hoor ๐Ÿ˜œ

Haha nee zonder dollen, super gaaf!
Ik DM je voor nieuwe suggesties, ok? ๐Ÿ˜‚

Ja die foto vond ik ook super! Toevallig dan gemaakt door vrouwlief ๐Ÿ˜

Thanks voor de complimenten ๐Ÿคฉ
 
dat is een mooie pizza geworden en een fijn stukje speelgoed buitenkeuken er bij ;) veel plezier er van!
Spelen, blijft toch het mooiste wat dr is! ๐Ÿ˜† Helemaal met het juiste speelgoed!
 
Spelen met vuur is bij de juiste omstandigheden het leukste at er is (y).
 
Dat is een mooie geste van de Cheffin die Casa. ๐Ÿ˜‹ aan de slag.
En zoals @Watergeus schrijft, er is een vorm van eigenbelang ๐Ÿคฃ
 
Dat is nog eens een prop om mee thuis te komen en aan de pizza te zien werkt tie goed
Ziet er goed uit ๐Ÿ‘๐Ÿป
 
Mooie pizza geworden dat is genieten geweest.
 
Ziet er goed uit, mooie korst. Super
 
Dat is nog eens een prop om mee thuis te komen en aan de pizza te zien werkt tie goed
Ziet er goed uit ๐Ÿ‘๐Ÿป
Ja, supermooi en capabel ding! Was eerst wat sceptisch omdat hij niet volledig afsluit. Maar nu een porchetta en pizzaโ€™s gedaan, temp bleef stabiel ๐Ÿ™‚
Mooie pizza geworden dat is genieten geweest.
Dat heb je mooi voor elkaar.
Ziet er goed uit, mooie korst. Super
Thanks! Die mening delen we ๐Ÿ˜‚
 
Geweldig leuk om te doen. Ik heb er zelf ook een gekregen van vrouwlief. Heb je al een mandje aangeschaft voor aan het spit voor chickenwings????? Aanrader!!!
 
Geweldig leuk om te doen. Ik heb er zelf ook een gekregen van vrouwlief. Heb je al een mandje aangeschaft voor aan het spit voor chickenwings????? Aanrader!!!
Nee, Nog niet! Zal eens kijken ๐Ÿ˜ƒ
 
Terug
Bovenaan Onderaan